17 grudnia 2015

Oni

Moje dzieci mnie wciąż zadziwiają, przecież wydawać by się mogło, że znam każdy najdrobniejszy fragment ich myśli, a one mnie zadziwiają.
Wyobrażam je sobie często, a one po za to wyobrażenie wychodzą i znów stoję z ustami szeroko otwartymi w zdziwieniu permanentnym.
Robią, mówią rzeczy o które bym je nie podejrzewała.
To chyba już tak będzie do końca, nie zgłębię tych dwóch tajemnic, będę im zwyczajnie towarzyszyć w odkrywaniu świat, siebie, będę szeptać do uszek  zaklęcia o miłości, radości, dobrym losie.
Będę mamą.


4 komentarze:

  1. oj tam też tak myślałam że będę posiadała wiedze co czuje i myśli moje dziecko a tu niestety jedna wielka tajemnica poznajemy dzieci z każdym dniem :D i to jest niesamowite :d

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że potrafią wprowadzić Cię w taki stan :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla każdej matki dziecko jest bardzo dużym skarbem według mnie.

    OdpowiedzUsuń