20 czerwca 2015

Żaden facet tego nie wymyśli

Ona: śniłaś mi się dziś
Ja: tak? i co takiego w twoim śnie robiłam?
Ona: dom miałaś, ale taki piękny, jasno tam było, i ogród ogromny, cudny, pełny kwiatów, zachwycający
Ja: o tak poproszę
Ona: mało tego, Perfekcyjna Pani Domu do ciebie przyjechała, bo słyszała że coś tak pięknego istnieje
Ja: kochana, to zapraszam Cię do siebie na kawę, może w tym pięknym ogrodzie, ale będziemy w Twoich nowych  kubkach piły.
Czy któryś facet zadzwoni do przyjaciela, by opowiedzieć mu swój sen i umówić się w tym śnie na kawę?
Nie sądzę :)
widzisz siostro, bo w życiu tak już jest, że po słońcu, pada deszcz


3 komentarze:

  1. romantycznie jakoś ech my kobietki :D mamy pomysły cudowne nawet w snach .... cola wiśniowa cudowna uwielbiana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo życie ;) babki o snach, kwiatkach i domach, faceci - śrubki, wkręty i podzespoły. Trudny ten męski świat, choć czasami kusi mnie żeby się do niego przenieść - jest prostszy ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń