25 lutego 2015

To straszne !


Znalezione obrazy dla zapytania obrazy do tatuś muminka


Żeby nigdy nie móc się cieszyć lub rozczarować! Nigdy nikogo nie kochać, nie móc się rozgniewać na tego kogoś, a potem mu przebaczyć. Nie móc spać ani marznąć, nigdy się nie mylić, nie mieć bólów brzucha i potem wyzdrowieć, nie obchodzić urodzin, nie pić piwa i nigdy nie mieć nieczystego sumienia… To wszystko jest straszne!"
Tatuś Muminka (O pozbawionych uczuć Hatifnatach)
Tove Jansson, "Opowiadania z Doliny Muminków"

Tatusiu Muminka dodam tylko od siebie, żeby nigdy nie przeczytać dwóm wykąpanym, pachnącym, piżamowym stworkom '' Na jagody'' tłumacząc co drugie słowo z polskiego na polski. To bardzo straszne! 

7 komentarzy:

  1. Rozwaliłaś mnie totalnie tym wpisem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja też co czytam to rozwalona, heheh do wiosny się poskładamy kochana

      Usuń
  2. Kocham muminki!!!! Tekst mega:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muuminkiiii<3 Mój ulubiony tekst:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, to straszne by było...:) dodam, ze całą serię Muminków przeczytałam na głos mojej wtedy 5letniej córce, bo ona jak i ja zakochana w Muminkach była, ale chyba najbardziej ta straszna Buka ją interesowała:))

    OdpowiedzUsuń