20 marca 2014

taka myśl

Ja dawno chciałam o tym wspomnieć, bo myślę że tak faktycznie jest i chyba ciężko z tym walczyć.
Chodzi mi o to jak siebie widzimy, siebie w sensie własną osobę, nie wiem czy czytaliście ten artykuł http://www.styl.pl/magazyn/w-swiecie-kobiet/news-jestes-piekniejsza-niz-myslisz,nId,1042406 ale bardzo dobitnie pokazuje różnice miedzy tym jacy sami dla siebie jesteśmy, a tym jak nas widza inni.
Trudno ulegać samo uwielbieniu, jakiemuś narcyzmowi, ale o ile łatwiej byłoby spojrzeć na zdjęcie i pomyśleć, ''jej ale ja fajna jestem'' . Ja to zwykle uważam że wyszłam za grubo, za blado, nijak, i miałam kiedyś okres wyobrażania sobie jakby to było gdybym była piękna, tak piękna, że ludzie nie mogliby oderwać wzroku hahah, naprawdę o tym myślałam.
Mój braciszek jest tym odstępstwem od reguły, chłopka wierzy w siebie, w swoje możliwości, w to kim chce być, jak chce żeby go widziano, postrzegano i to działa. Fakt że jest optymistycznym człekiem, z poczuciem humoru i chyba nic też fizycznie mu nie brakuje, ale myślę że głównie to jego własne lubienie siebie powoduje że i świat go lubi.
Oprócz złej oceny wyglądu zewnętrznego, źle oceniamy także własne wnętrze, martwimy się że jesteśmy mało uduchowieni, mało empatyczni, mało interesujący dla innych, ale tez mało inteligentni.
    Dziś spotkało mnie coś szalenie miłego, wzruszającego, dającego do zrozumienia że '' hej jesteś równa babką'' .Otóż na wiadomość, że może mnie nie być, ze nie będzie ze mną kontaktu, pewna młoda, bardzo młoda osóbka się popłakała tak zwyczajnie tylko dlatego że nie będzie mogła zamienić ze mną kilku słów dziennie, to chyba największa nagroda dla własnego ego, takie doznanie.
    Życzę wszystkim i każdemu z osobna samych świetnie pokazujących luster, dużej dozy dobrych myśli o samym sobie, niech ta wiosna rozpocznie się po hasłem lubię to- Lubie siebie
 77 proc. Polek unika aparatu fotograficznego na imprezach rodzinnych, 65 proc. bardziej niepokoi się w momencie, gdy ktoś robi zdjęcie niż w trakcie pierwszej randki /Studio 5 /Twój Styl

10 komentarzy:

  1. Sama prawda. Musimy myśleć o sobie i postrzegać się w dobrym świetle. Jak sami siebie będziemy lubić, to inni też nas będą lubili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasik Twoje rodzinki już z samych fotek nie da się nie lubić :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Kasią :)
      mybeautifuleveryday.blogspot.com

      Usuń
    3. jak tu błogo i milo pozdrawiam Izo

      Usuń
  2. ah, oh, eh :D to się nazywa "DRUGA STRONA MEDALU" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach daje do myslenia.
    Dziękuję za dodanie do google obserwatorów, ale wolę obserwację poprzez członków w blogerze.
    Już dołączyłam na tym blogu :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No bo przecież równa z Ciebie babka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah czasem widocznie dla niektórych tak cmokam Gosiaczku

      Usuń