27 kwietnia 2015

Podsłuchane

Pięknie się zrobiło, Olo z dziadkiem na męskiej wyprawie, a my też nie traciliśmy czasu.
Niedzielne popołudnie, znane nam dobrze miejsce, kawa, spokojne doglądanie szalejącej na placu zabaw Hani i ONA.
Ładna kobieta, obok podrostek w modnej czapce wypasionych butach i ich rozmowa:
- mogę już iść?
- no pobądź z nami w ogóle  nie chcesz z nami spędzać czasu
-ale koledzy
-co koledzy? dadzą ci jeść? pić? dach nad głową?
-Boże znów zaczynasz! Po co mam tu siedzieć, gapić się na dzieci
-ja z tobą też tak siedziałam, godzinami, bawiłeś się ile chciałeś a jak tak siedziałam
-ale mamo jest niedziela to nudne
-nudne? nudne jest spędzanie czasu z matką  i siostrą?
- nooooo
-nie pójdziesz i koniec!
- weź, po co ja ci tu i tak nie gadamy.

Hormony, puki dla mnie to przyszłość ściskam w garści każdą chwilę razem bo kto wie jak będzie.
Babski król

Kolejny rok w sukni panny młodje

Wrak race, ścigają się złomkami, w tym roku z numerem osiem wystąpili nasi znajomi i od razu trafili do finału:)

kurz, spaliny, prawdziwe emocje radości i rozczarowania

słońce już zachodziło a oni nadal katowali wraki

jazda finałowa i ot taki finał :)

polecam cel szczytny,zabawa najlepsza

12 komentarzy:

  1. Każda chwila z dzieckiem jest niezwykła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrośnie z tego :) kiedyś będzie docenial chwile z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja to w tej ONEJ czuję taki klimat, że wcale się nie dziwię podrostkowi w czapce. Samo się nie zadzieje, żeby chciał zostać. Jakoś tak wieje chłodem od tej ONEJ. I tak jakoś to wygląda, że ONA go zatrzymuje, bo wie, że tak właśnie powinna. A NORMALNIE to by chyba było tak, że jest ciepło między nimi i on trochę zostaje, a ONA z reszty go zwalnia, bo do kolegów też ma prawo mu się chcieć. Albo coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę teraz rozmyślać bo wiesz wyrywek widziałam ułamek słyszałam, miałam swoje wnioski. Teraz Twoje, też prawdopodobne więc jest o czym myśleć. pozdrawiam

      Usuń
  4. super niezłe spędzanie czasu no pewnie koledzy fajniejsi

    OdpowiedzUsuń
  5. jest czas na rodzinę, i jest czas, gdy dziecko dorasta i pragnie nowych doświadczeń, wtedy koledzy są najważniejsi..jak ma budować przyjaźnie i relacje inaczej?...a przyjdzie taki dzień, ze i on sam stworzy rodzinę, i o ile jego rodzina stworzyła mu odpowiednie warunki i miłości wiele , ale i odpowiedzialności i możności doswiadczania, On wtedy też taką rodzinę stworzy. a my mamy na zawsze byśmy chciały zatrzymać czas, aby dzieci nie rosły, bo najlepsze n świecie są właśnie wyciągnięte rączki dziecka w naszą stronę. i ta potrzeba bycia komuś az tak potrzebnym.
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń